Subject: RE: Kesk- ja Lääne-Kileni kinnistu liitumine elektrivõrguga Spithami külas
From: "Siigur Egert" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 20 Sep 2024 10:30:10 +0300

Tere

Saadan korrigeeritud taotluse, kuna varasemas asendiplaanis olid puudu
märkused.

Lugupidamisega

Egert Siigur

AS Connecto Eesti

Lauka tee 4

85008 Sauga, Pärnu

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 526 7583

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

From: Siigur Egert
Sent: Friday, September 20, 2024 10:17 AM
To: [email-masked]
Subject: Kesk- ja Lääne-Kileni kinnistu liitumine elektrivõrguga Spithami
külas

Tere

Palun kooskõlastada elektriprojekt „Kesk- ja Lääne-Kileni mü
elektriliitumine, Spithami küla, Lääne-Nigula vald, Lääne maakond“, mille
käigus rekonstrueeritakse ka riigiteega 16128 paralleelselt kulgev
õhuliin, mis osaliselt asub riigitee kaitsevööndis.

Lugupidamisega

Egert Siigur

AS Connecto Eesti

Lauka tee 4

85008 Sauga, Pärnu

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 526 7583

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.